T-Mobile Polska oraz Komenda Główna Policji rozpoczęli nową kampanię informacyjną promującą system Child Alert, mającą na celu zwiększenie społecznej solidarności w poszukiwaniach zaginionych dzieci. Celem kampanii jest nie tylko edukacja, ale również mobilizacja społeczeństwa do szybkiej reakcji w sytuacjach zagrożenia życia najmłodszych. Warto przypomnieć, że dziecko zgubione w tłumie to stosunkowo często powtarzający się incydent, który można rozwiązać wspólnym działaniem. Każda minuta jest ważna, dlatego skuteczne wsparcie jest niezmiernie istotne.
System Child Alert działa w Polsce od 2013 roku, ale wkrótce obchodzić będzie 12-lecie swojej gotowości operacyjnej. Został on stworzony, aby w nagłych sytuacjach, jak zaginięcie dziecka, umożliwić szybkie rozpowszechnienie informacji o zaginionych dzieciach poprzez media oraz kupującym w sieci komórkowej. Dzięki współpracy z T-Mobile, operator jest w stanie szybko wysyłać MMS-y z wizerunkiem zaginionych dzieci, angażując społeczność do poszukiwań.
Kampanię towarzyszy specjalny spot, który obrazuje znaczenie błyskawicznej reakcji oraz zaangażowania społeczeństwa w takich sytuacjach. Wszyscy, którzy chcą być czujni i wspierać działania w ramach Child Alert, mogą zarejestrować się do programu poprzez wysłanie darmowego SMS-a. Akcja podkreśla, jak istotne jest wspólne działanie oraz jak każda osoba może przyczynić się do ratowania życia dziecka przez odpowiednie działanie w sytuacjach kryzysowych.
Źródło: Policja Piotrków Trybunalski
Oceń: Ogólnopolska kampania informacyjna o systemie Child Alert zaprasza do wspólnego zaangażowania w poszukiwanie zaginionych dzieci
Zobacz Także



